fredag 30. september 2011

Give away!!

It is time for a new give away. I'm giving away your favorite item(s)  from my shop. This is my way to say thank you to all the people who are stopping by my blog. And thank you so much for your sweet comments.

The rules are as usual:
1. If you leave a comment here you get one winning chance. (If you don't have a blog or are anonymous leave a name. Everyone from any countries around the world can enter:)
2. If you also are a follower or become one you get two winning chances.
3. Make a post/link to my blog/my shop/this post and you get one more winning chances. (You can use this photo if you like..)
You can get a total of 3 winning chances

Say how many winning chances you have (les: lodd på norsk:) in you comment, and mention your favorite products (one or two) in my shop in your comment, you might be a one of the  
3 lucky winners :) Yes I will randomly pick 3 lucky winner this time on sunday the 16th. You can enter anytime before october the 15th midnight. 
(If the product you chose are sold out you can choose something else from my shop,and if you choose a cup/bowl or other small kitchenware I give you a pair )
Good luck!

81 kommentarer:

  1. Jeg satser på at det betyr vinnerlykke å være tidlig ute. :) Jeg liker veldig godt det røde papiret, det hadde passet veldig fint til å pynte med på et av jenterommene. Tre lodd til meg. :)

    SvarSlett
  2. Smukke sager allesammen. Jeg smider 2 lodder i ønskebrønden.

    SvarSlett
  3. Hurra! Fiiin give-Away :)
    Ønsker med den sorte te-boksen :)
    Jeg tar tre lodd!

    -Amalie

    SvarSlett
  4. Oh how generous. I love the mint goldfish tea caddy... its gorgeous... but then again I love everything in your shop. Lou x

    SvarSlett
  5. Mine favoritter er den mint og den rosa teæske.
    Jeg smidder to lodder i puljen og krydser fingre!

    SvarSlett
  6. Rød teboks krysser jeg fingrene for, med mine to lodd.

    SvarSlett
  7. ferskenfarvet japansk papir og den brune brosjen er mine favoritter;)

    2 lodd til meg;)

    ha en fin helg!

    SvarSlett
  8. Eg tar gjerne eit lodd, og håper eg vinn ein nydeleg japansk tekopp i mintgrøn! :)

    God helg!

    SvarSlett
  9. Fin konkuranse på en fin blogg. 2 lodd til meg, håper jeg vinner en rosa teboks, eller kanskje en gul liten skål?
    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  10. tar eit vinnerlodd :) god helg og fin fredag !

    SvarSlett
  11. Tre lodd til meg, og jeg ønsker meg den mintgrønne te-boksen med fisker på

    :)

    SvarSlett
  12. Så generøs du er ;) 3 vinnere og greier...
    Prøver lykken med 3 lodd jeg.
    Favoritten min er :Japansk lys mintgrønn tekopp!
    Den var jo bare NYDELIG :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  13. Jeg tar 3 lodd og ønsker meg det røde japanske papiret - perfekt til mine mange kumihimo-innpakkingsprosjekter!

    :)) Line

    SvarSlett
  14. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  15. {prøver igjen med litt mindre typos!}

    Hurramegrundt for en finfin premie :)
    Jeg blir med og trekker 2 lykkelodd!

    Ha en fin fredagskveld,
    Signe

    SvarSlett
  16. 2 lodd på vintage gullrose! :-D

    Mye fint i epla-butikken din, god helg!

    SvarSlett
  17. To lodd på meg, eg ønskar meg også den mintgrøne tekoppen ;)

    SvarSlett
  18. Jippi, ønsker meg mintgrønn tekopp - allerede kjøpt to og skulle gjerne hatt flere : ) tar tre lodd og krysser fingre for vinnerlykke. Fantastisk flott premie!

    God helg til deg.

    SvarSlett
  19. Jeg liker godt de gule og de lyseblå blomsterskålene!

    Jeg er follower på Bloglovin.
    Dvs. 2 lodd.

    SvarSlett
  20. Jeg ønsker meg den mint-teboksen. Et lodd her.

    SvarSlett
  21. Ah, så fine ting! Jeg er med og tar 2 lodd:-) Cecilie

    SvarSlett
  22. Ett lodd på meg. Vanskelig å velge én ting! Likte egentlig koppene best, men det er kjedelig å bare ha én kopp, så...jeg tror det må bli den svarte teboksen.

    SvarSlett
  23. Nydelige ting å finne i butikken din.
    Jeg ønsker meg gule små skåler.
    Tar 1 lodd :) God helg til deg!!

    SvarSlett
  24. Gul skål! :-) Jeg tar 2 lodd. Kjempefine ting!

    Klem, Turid

    SvarSlett
  25. Dei gule og blå skålene var utrulig fine!! 2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  26. Jeg elsker den Japansk lys mintgrønn tekoppen, og tar 2 lodd :)

    hilsen,

    Cornelia

    SvarSlett
  27. Prøver med 1 lodd! Tenker at den rosa skålen hadde passet perfekt her hos oss ;)

    SvarSlett
  28. Uten tvil 3 lodd på mæ!!! Kor mye fresht og fint du har frøken!!

    x x x Susi

    PS!

    Invitere dæ samtidig tell å bli me på min høst-give away!

    http://susiandthefrog.blogspot.com/2011/09/autumn-give-away.html

    SvarSlett
  29. Teboksene med gullfisk eller kanin er kjempe nydelige, spesielt i mint og rosa. Jeg tar gjerne tre lodd, og krysser fingrene for at vinnerlykken endelig finner meg.

    SvarSlett
  30. Hello from Nice (France)

    Love your blog. I could link it to my own, but it's not a design blog, more a small website about the house I rent in a village near the italian border.

    Tell me if it's worth it !

    Michèle

    SvarSlett
  31. Hei. Liker veldig godt den gule lille skålen. Ett lodd til meg. Rixt

    SvarSlett
  32. Hanne- A very very lovely giveaway! I am in love with green so any green dish would do it for me! I have linked to you and it was a pleasure as I read your blog and am very envious of your lovely home! Thanks for the chance to win, Jo xx

    http://bindsyoutome.blogspot.com/2011/10/babyramen.html

    SvarSlett
  33. Jeg vil gerne være med på 3 lodder.
    mine favoritter er mørk blå liten skål og lys blå skål, de vil være super fine til sushi:)

    SvarSlett
  34. Hei, jeg deltar gjerne med et lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Liten grønn skål er min favoritt. Prøver meg med 1 lodd og håper det holder :)

    SvarSlett
  36. Den grønne teboksa med blomar synest eg var veldig søt. Eg tek sjansen på 1 lodd.

    SvarSlett
  37. Fabulous give-away, I'd like to sign in!

    SvarSlett
  38. Flott give away! Jeg elsker den gule lille skålen og den grønne, lille avlange skålen <3
    Tar 2 lodd og krysser alt jeg har :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  39. Trekker to lodd og krysser fingrene! Synes den lille gule skålen er så herlig: http://epla.no/samler/produkter/209179/

    SvarSlett
  40. Jeg synes du blant annet har så flotte brosjer i butikken din og favoritten er nå "vintage brosje brun". Trekker to lodd og krysser fingrene for at lykken står meg bi.

    Hilsen Eirin (eirinhovdenak@hotmail.com)

    SvarSlett
  41. jeg er selvfølgelig med, 3 lodd på meg takk. og hvis jeg må velge noen favoritter mellom alt det fine i butikken din så velger jeg den grønne teboksen med de største blomstene, og den lille gule og lyseblå dyppeskålene... nydelige!!

    SvarSlett
  42. so nice of you :):)

    SvarSlett
  43. hei:) jeg håper på vinnerlykke med tre lodd, og ønsker meg den gule, grønne eller rosa skålen. kjempefine!!=) bli gjerne med på min gi-bort også.

    SvarSlett
  44. liiiiker :)
    jeg trekker to lodd og
    ønsker meg veeeldig et par av de turkise tekoppene
    eller de hvite...fra den fiiine shoppen din!
    krysser alle fingre for vinnerlykke!
    fortsatt fine høsdager til deg!

    SvarSlett
  45. Tar veldig gjerne ett lodd hos deg :)
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  46. Hei! Finfin give-away.
    Jeg vil gjerne være med i trekningen med 2 lodd, tusen takk:-)
    Jeg synes brosjene er veldig fine.

    Ha en fin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  47. Finfin giveaway!
    Jeg tar gjerne 3 lodd. Liker veldig godt de japanske tebosene, mørk blå er veldig fin, og de vintagebrosjene er jo nydelige!
    Klem E

    SvarSlett
  48. Jeg vil gjerne være med, og tar 3 lodd. :) Mitt favorittprodukt, etter mye vurdering frem og tilbake, er nok grønn teboks!

    SvarSlett
  49. Jeg er glad for at se, at din give away går over de nationale grænser, men er for alle i blogland :-) Jeg er meget begejstret for den fine gule skål med blomsterform: 2 lodder. KH fra Tina i Danmark

    SvarSlett
  50. Jeg tar to lodd og krysser fingrene for at jeg er heldig :-)

    (superlivsstil@gmail.com)

    SvarSlett
  51. Jeg vil gjerne delta, og trekker 2 lodd.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  52. I love this peaceful, minimalistic style.
    I love this pink or green mini bowl.
    Great giveaway!

    Best

    SvarSlett
  53. Vilken härlig blogg du har : ) Har precis hittat hit. Jag blev helt galet kär i den fina gula skålen du har i shopen. Så jag slänger mig med i din utlottning med två lotter tack. Jag håller tummar och tår.
    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlett
  54. Tar 2 lodd :)
    dcexplorer19@gmail.com

    SvarSlett
  55. 2 sjanser på meg :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  56. Et lykkelodd tar jeg, håper vinneren blir meg ;-)

    SvarSlett
  57. Godbloggen sin ja.....

    1 lodd

    jeg kan tenke meg denne fra butikken din:

    http://epla.no/mote/produkter/227294/

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Jeg trekker to lodd hos deg i dag.
    Ole-Martin
    olemartinjensen(ætt)live.no

    SvarSlett
  59. Super premie! Tre lodd på meg!

    Ha en flott lørdagskveld!

    SvarSlett
  60. My name is Miruna and I am so excited about the giveway. My favourite item is the blue tee box ( http://epla.no/samler/produkter/256775/ )

    I have 2 winning chances, because I also wrote on my blog about your shop: http://pecaiinostriverzi.tumblr.com/

    SvarSlett
  61. Jeg har to lodd, for å følge (på bloglovin også) og for å kommentere, og jeg har kjempelyst på "Mint teboks," og også "Hvit japansk tekopp med grå/brune striper" ^^ Jeg elsker Japan og japansk kultur, og holder akkurat nå på å studere til japansk privatisteksamen som jeg skal opp i snart :)

    SvarSlett
  62. Giveaways er morsomt
    Jeg tar 1 lodd

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Vil gjerne vere med, om eg skulle vere så heldig ønsker eg meg den mintgrønne te-boksen med fisker på :) Bli gjerne med på min gi-vekk på www.pustepauser.blogspot.com

    Klem frå Sissel

    SvarSlett
  64. Jeg vill gjerne vere med, tar en lodd, tack. Min favorit er Grønn teboks.

    SvarSlett
  65. Hei høpp!!

    Tar et lykke lodd:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  66. Kjempefin blogg og fiiiin premie :-) 1 lodd til meg! MVH/line.idriz@gmail.com

    SvarSlett
  67. Butikken og bloggen din er full av gleder.
    Jeg tar to lodd, og ønsker meg Japans hvit- eller mintgrønn tekopp. Jeg elsker te og jeg elsker koppene! :))

    SvarSlett
  68. Älskar din blogg och allt du har i din härliga butik! Mitt första val skulle nog vara en av dina härliga teburkar, en sådan har jag suktat efter länge...
    Jag håller tummarna och tar 3 lotter. Jag har länkat i bloggens högerkolumn.

    SvarSlett
  69. Om jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg meg den rosa og turkise teboksen :) Jeg tar ett lodd!

    SvarSlett
  70. I`m in, with two changes, thank you. My favourite item... tough choice, so many to choose, but.. I think it would be the green teabox.

    SvarSlett
  71. Awesome giveaway, I´d like to take part with one change. My favourite item is the green teabox.

    SvarSlett
  72. Jeg liker veldig godt den lille gule skålen og den lyts turkise tekoppen. Og da skulle det bli tre stykk lodd på meg :-)

    Tvi tvi til meg selv!

    Klem fra Mollie

    SvarSlett
  73. Very nice give away... I always pleased to visit your lovely blog!
    I especially like the mint tea box with red fishes :)

    SvarSlett
  74. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  75. Jeg vil også være med!! Trekker to lodd på den grønne teboksen, for grønt er så fiiint:)
    Fingers crossed;)

    SvarSlett
  76. Hei på deg!

    Jeg også har lyst å være med på bloggen din!
    Selv har jeg ikke blogg, men deler linken med mine 664 venner på FB!

    Mvh. Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  77. Jag vill också ännu vara med i utlottningen, tack. Jag tar en lott. Min favoritsak är grön teboxen, såsom många andra..

    SvarSlett
  78. Jeg er med og tar 2 lodd. Min favoritt er den sorte teboksen!

    SvarSlett
  79. Hei! Jeg tar 1 lodd.. likte veldig godt den lille gule skålen :)

    SvarSlett