onsdag 7. oktober 2009

Kimono stoffer


3 kommentarer:

  1. Hei! Nå har jeg tatt meg litt tid til å tusle rundt her inne. Så mye fint japan/kian stuff du har! Washi papir, det er det det heter altså. Og kimonostoffene. Hvor handler du dette? Må det bestilles fra Japan eller? hehe, kanskje det er dit turen skal gå ndeste gang:P
    Morsomt å se kina papirklipp hos deg. Der er det utrolig mye fint:D

    Maya

    SvarSlett
  2. Guri, så mange skrivefeil det ble på det jeg skrev, uff!;)

    Maya

    SvarSlett
  3. :)Takk! Jeg har handla endel i Japan ja, men du finner mye på ebay og etsy og om du leter litt. Jeg liker best de som er fra 50-70tallet. Liker godt de litt sterke fargene. Har sett på bloggen din at du har vært i kina og fant mye fint der:)Skulle vært kortere reise til asia ja...:)

    SvarSlett